KOKOOMUKSEN VARSINAINEN PUOLUEKOKOUS 2014 13.–15.6.2014 Lahti

Kansallinen Kokoomus rp varsinainen puoluekokous pidetään tänä vuonna Lahdessa, Sibeliustalossa, osoitteessa Ankkurikatu 7. Kokous alkaa perjantaina 13.6. klo 14 ja päättyy sunnuntaina 15.6. n. klo 14.

Kokouksessa käsitellään mm. puolueen sääntöjen kolmannentoista (13 §) pykälän määräämät asiat.

Äänivaltaa kokouksessa käyttävät viralliset kokousedustajat, mutta kokousta voivat tulla seuraamaan ja oheisohjelmiin osallistumaan kaikki kokoomuksen jäsenet.

Toivotamme siis myös tarkkailijat tervetulleiksi!

Kokouksen virallinen kutsu liitteineen on toimitettu jäsenjärjestöille ja sääntömääräisesti puhe- ja läsnäolo-oikeutetuille. Löydät tiedot myös näiltä sivulta.

Jäsenyhdistykset voivat jättää kokoukselle myös aloitteita. Sääntöjä koskevat aloitteet on jätettävä puoluehallitukselle 4.4.2014 mennessä ja muut aloitteet 18.4.2014 mennessä. Määräpäivän ollessa pyhäpäivä, pyydämme lähettämään aloitteet 16.4.2014 mennessä.

Lisätietoja saat Mitä on hyvä tietää -liitteestä sekä jäsensivuilta.

Liite: Mitä on hyvä tietää 2014

Ilmoittaudu kokoukseen ja osta illalliskortit

Jäsenyytesi varmistetaan ilmoittautumisen yhteydessä jäsensivutunnistautumisen kautta, joten tarvitset joko jäsennumerosi tai jäsenrekisterissä olevan sähköpostiosoitteen sekä salasanan kirjautumisen yhteydessä. Mikäli Sinulla ei ole salasanaa, saat tilattua sen helposti ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittaudu viimeistään 14.5.

Ilmoittaudu ja osta illalliskortti

Varaa majoitus

Majoitusvarausten kanssa kannattaa pitää kiirettä, koska majoituskapasiteettia on rajallisesti ja hotelleilla on verrattain tiukat peruutusehdot. Olethan siis ajoissa liikenteessä!

Kokouksen majoitukset hoitaa Lahti Region.

Varaa majoitus!

Suosittelemme vielä lukemaan tarkasti Mitä on hyvä tietää? – liitteen.
Liitettä päivitetään kevään aikana.

Näille sivuille tulee kevään aikana lisää tietoa kokouksesta ja myöhemmässä vaiheessa myös kaikki kokouksen asiakirjat.

Myös puoluetoimiston järjestöosasto ja Hämeen Kokoomuksen piiritoimisto auttavat kokousjärjestelyissä.

Nähdään kesäkuussa Lahdessa!

Terveisin,