Kokoomuksen Naisten Liiton edustajakokous 2013

Edustajakokous 2013

Kokoomuksen Naisten Liiton sääntömääräinen edustajakokous järjestetään tänä vuonna Kouvolassa 16.-17. marraskuuta. Kokouksessa käsitellään liiton sääntöjen 12 § mukaiset asiat: piirien ja paikallisyhdistysten lähettämät aloitteet, hyväksytään Mahdollisuuksien Maailma -asiakirja sekä valitaan Liiton puheenjohtajisto ja hallitus vuosille 2014-2015.
Lisäksi tullaan käsittelemään myös Kokoomuksen Naisten Liiton sääntömuutoksia.

Liittohallituksen vahvistama materiaalimaksu (35 euroa/osallistuja) sekä illalliskortit (55 euroa/kpl) maksetaan 15.10.2013 mennessä Kokoomuksen Naisten Liiton tilille FI35 5541 2820 0208 17. Maksusuoritukseen on merkittävä kokousosallistujan ja yhdistyksen nimi sekä erittely maksuista. 15. lokakuuta jälkeen maksetuista maksuista tulee ottaa mukaan maksukuitti. Kokouspaikalla ilmoittauduttaessa on maksettava materiaalimaksu 35 euroa käteisellä.

HUOM!!! Edustajakokoukseen ennakkoon ilmoittautuminen on päättynyt 15.10.2013 (ks. kokouskutsu). Otamme ilmoittautumisia vastaan seuraavan kerran kokouspaikalla, la 16.11 klo 10.30 - 16.00 ja su 17.11. klo 9..00 - 12.00.

Lisätietoja saa piirien järjestösihteeriltä tai liiton järjestösihteeriltä Veera Honka-Nissiltä, puh. 045 204 6990, sähköposti: veera.honka-nissi(a)kokoomusnaiset.fi